ONLINE:
– SHADES OF GRAY, by Robert G. Edelman, artnet.com
KATALOGI I FOLDERY WYSTAW INDYWIDUALNYCH:
– Julian Heynen (ed.), Wilhelm Sasnal, Publication of K20K21 Kunstsammlung Nordhein-Westfalen, Dusseldorf, 2009 (german, english)
– Maria Brewińska (ed.), Wilhelm Sasnal. Lata walki / Anni di lotta / Years of Struggle, Zachęta The National Gallery of Art, Warsaw, 2007 (polish, english, italian)
– Wilhelm Sasnal. Boredom. 2007, Johnen Galerie, Berlin, 2007
– Wilhelm Sasnal. Pintures, Fundacio „La Caixa”, Barcelona, 2007
– Wilhelm Sasnal – USA, Ujazdowski Castle Center for Contemporary Art, Warsaw, 2006 (polish, english)
– Wilhelm Sasnal. Paintings & Films / Schilderjen en Films, Van Abbemuseum, Eindhoven, 2006
– The Vincent van Gogh Biennal Award for Contemporary Art in Europe 2006, Stedelijk Museum, Amsterdam, 2006
– Wilhelm Sasnal. Night Day Night, Kunsthalle Zurich; Westfalischer Kunstverein, Munster; Hatje Cantz, Ostfildern-Ruit, 2003
– Wilhelm Sasnal. Samochody i ludzie, Foksal Gallery Fundation, Warsaw, 2001
KATALOGI I FOLDERY WYSTAW ZBIOROWYCH:
– Punkty odniesienia. Points of Reference, Muzeum Narodowe, Warszawa, 2008 (polish, english)
– Back to black, Kestnergesellschaft, Kehrer Verlag Heidelberg, 2008, pp. 122-127 (german, english)
– Raster. L’artista nella rinunicia 2. Transfert Gallerie Polacche a Roma 3, Istituto Polacco di Roma, Warsaw, 2008 (italian)
– The painting of Modern Life, Hayward Gallery, London, 2007
– Leve de Schilderkunst! Terug naar de figuur, Kunsthallle Rotterdam, 2007
– Imagination Becomes Reality. Part V. Fantasy and Fiction, Sammlung Goetz, Munchen, 2006
– Esential Painting, National Museum of Art, Osaka, 2006
– Imagenes em Pintura / Images in Painting. Eberhard Havekost / Johannes Kahrs / Magnus Plessen / Wilhelm Sasnal, Fundacao Serralves, Museu de Arte Contemporanea de Serralves, Porto, 2006
– Painting Codes. I codici della pittura, Galeria Comunale d’Arte Contemporanea di Monfalcone, 2006
– Infinite Painting. Pittura Contemporanea e Realismo Globale. Contemporary Painting and Global Realism, Villa Manin, Centro d’Arte Contemporanea, Tolmezzo (Udine), Passariano, 2006
– Malarstwo polskie XXI wieku / Polish Painting of the 21st Century, Zachęta The National Gallery of Art, Warsaw, 2006 (polish, english)
– Nowe tendencje w malarstwie polskim / New tendencies in polish painting, Galeria Miejska BWA, Bydgoszcz, 2006, pp. 78-79 (polish, english)
– The Triumph of Painting, Saatchi Gallery, London, 2005
– Werke aus der Sammlung Boros, Hatje Cantz, Ostfidern-Ruit, 2004
– PRYM, Galeria BWA Zielona Gora, Foksal Gallery Fundation, Warsaw, 2004
– Urgent Painting, Musee d’art moderne de la Ville de Paris, Paris, 2002
– Project 1PAUSE: Realization , Gwangju Beinnale 2002, Gwangju Press, 2002
– Volans. Współczesna sztuka w 1000 sztuk/ Volans. Neue Kunst mal 1000, Kraków 1999 (polish, german)
RECENZJE, ARTYKUŁY:
– Andrzej Szczerski, Why the PRL Now? Translations of Memory in Contemporary Polish Art, „Thirt Text”, Vol. 23, Issue 1, January 2009, pp. 85-96.
– Dorota Jarecka, Pomnik w trawie, „Gazeta Wyborcza”, 4-5.09.2010, p.12.
– bez autora, Wilhelm Sasnal, „Art Review”, Issue 42, Summer 2010, p. 140.
– Piotr Rogacz, Sztuka ze znakiem zapytania, ”Art & Biznes”, nr 5 2009, pp. 42-44.
– Sub, Wilhelm Sasnal nie chce nagrody TVP, „Gazeta Wyborcza”, 20.04.2009, p. 2.
– Piotr Kosiewski, Nie tylko słynnie i ładnie, „Tygodnik powszechny” no. 15 (3118), 12.04.2009, p. 49.
– Łukasz Białkowski, Dominik Kuryłek, Ewa Małgorzata Tatar, Beata Seweryn, Magdalena Drągowska, Magdalena Ujma, Jerzy Hanusek, Krótka historia Grupy Ładnie, http://www.obieg.pl/wydarzenie/9952, 02.04.2009
– Stach Szabłowski, Grupa Ładnie, czyli nowy mit polskiej sztuki, „Dziennik. Magazyn” no. 253 (6/2008), 7-8.02.2009, pp. 14-15.
– Monika Małkowska, Kto będzie gwiazdą za 10 lat – ranking subiektywny, „Rzeczpospolita” nr 11 (8216), 14.01.2009., pp. 18-19.
– Andrzej Szczerski, Why the PRL Now? Translations of Memory in Contemporary Polish Art, „Third Text”, Vol. 23, Issue 1, January, 2009, p. 85-96.
– Susanne Altmann, Made in Poland, „Art – das Kunstmagazin” nr. 1/ Januar 2009, p. 18-29.
– Kama Poznańska, Sztuka dla konesera czy biznesmena. Polski rynek sztuki, „Trendy” no. 1 (30)/2009, pp. 88-93.
– Anna Theiss, Ale ładnie, „Dziennik” – „Kultura”, 9.01.09, p. 36.
– Krzysztof Żurek, Sasnal. Malarz jako inwestycja, „Platinium.Magazyn PKO Banku Polskiego” nr 1(19)/zima 2008, pp. 54-56.
– Bożena Kowalska, Fenomen Wilhelma Sasnala, „Format” no. 55/2008, p. 112-113.
– Katarzyna Bojarska, Historia na wolności – niezapomniane gesty leczenia pamięci, „Kresy. Kwartalnik literacki” no. 3(75)/2008, p. 182-189.
– Agnieszka Kowalska, Sasnal na Biennale, “Gazeta Wyborcza. Co jest grane?”, 09.05.2008
– Katarzyna Bojarska, Gęby Wilhelma Sasnala, “Odra”, 05-2008, pp. 85-91
– Violetta Sajkiewicz, Triumf malarstwa, „Czas Kultury”, 1/2008 (142), pp. 141-149
– Piotr Stasiowski, Mal’ba ako proces neustaleho komentara, „Flash Art” CZ/SK, December 2007 – May 2008, pp. 44-46
– Monika Małkowska, Respekt dla krasnala, „Sztuka.pl. Gazeta Atykwaryczna”, Nr 2(143), luty 2008, pp. 74-75
– Jakub Banasiak, Coś się kończy, coś się zaczyna, „Art&Business”, (styczeń-luty), 2008 pp. 156-160
– Bohdan Urbankowski, Taki duży, a wciąż raczkuje, “Gazeta Polska”, Nr 7, 13.02.2008
– Karol Sienkiewicz, Malarz wstydliwy, boć to z polskiej ziemi, “Sekcja”, luty 2008
– Stach Szabłowski, Fotografia malowana, “Zwierciadło”, Nr 1, 01.2008
– Bartosz Bator, Prace Wilhelma Sasnala w Zachęcie, “Dziennik”, 03.01.2008
– TD, Sasnal w Lublinie!, “Kurier Lubelski”, 07.12.2007
– Agnieszka Kowalska, Malarz i idol, czyli fenomen Sasnala, “Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 04.12.2007, p. 9
– Cezary Polak, Rottenberg o Sasnalu: właśnie tacy są wielcy artyści, „Dziennik”, 1-2.12.2007, p. 24
– JJ Charlesworth, The Painting of Modern Life, „Art Monthly”, November 07 no 311, pp. 28-29
– Marcel Andino Velez, Nasi najdrożsi, „Przekrój”, 30.11.2007
– Dorota Jarecka, Płonące bałwany Wilhelma Sasnala, „Gazeta Wyborcza. Kultura”, 28.11.2007, p. 14
– Igor Seider, Historia ukryta pomiędzy obrazami, „Życie Warszawy”, 27.11.2007, p. 15
– Piotr Kosiewski, Triumf Wilhelma Sasnala, „Dziennik”, 27.11.2007, p. 22
– Agnieszka Kowalska, Lata walki Sasnala, „Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 24-25.11.2007, p. 8
– Stach Szabłowski, Jaka skala dla Sasnala, “Dziennik”, 23.11.2007, p. 83
– Patrycja Musiał, Nuda dopadła Sasnala, czy Sasnal dopadł nudę?, “Obieg”, 27.09.2007
– Maciej Mazurek, Jestem pewien, że kultura potrzebuje takiego Sasnala, „Dziennik”, 02.08.2007, pp. 20-21
– Adam Mazur, Efekt Sasnala, “Tygodnik Powszechny”, 29.07.2007
– Agnieszka Kowalska, Sasnal namalował bratki jak zjawy, “Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 05.07.2007
– Claire Gilman, Wilhelm Sasnal, “Flash Art”, Vol XL, No 254, May-June 2007, p. 243
– Kuba Banasiak, The best of, „Art & Business”, 5/2007, p. 74-75.
– Magdalena Dziadek, Fryderyk II I kult muzyki w Berlinie, “Opcje”, 03/2007, pp. 92-93
– Sebastian Cichocki, Fabryka z widokiem na przeszłość, “Opcje”, 03/2007, pp. 90-91
– Przemysław Jędrowski, Sasnal jako ćwiczenie praktyczne, „Arteon”, 3/2007, marzec 2007, pp. 12-13
– Karolina Staszek, Sasnal – artysta zaangażowany, „Arteon”, 3/2007, marzec 2007, pp. 14-15
– Jakub Dąbrowski, O malowaniu muzyki i rozgrywaniu malarstwa, „Arteon”, 3/2007, marzec 2007, pp. 16-17
– Stanisław Czekalski, niech spoczywa… analiza hermeneutyczna obrazu Wlhelma Sasnala Bez tytułu (Andrzej), „Arteon”, 3/2007, marzec 2007, pp. 18-21
– Wojtek Nyc, Wilhelm Sasnal w Anton Kern Gallery, „Krytykant.pl”, 09.03.2007
– Jakub Banasiak, 100 utraconych kawałków, “Arteon”, Nr 3 /83/2007, pp. 27-29
– Michał Mazurek, O Sasnalu, miłości bytu i chłopcu w świtelicy, “Arteon”, Nr 3 /83/2007, pp. 24-26
– Łukasz Gazur, Ładnie malujcie, ładnie, „Gazeta Antykwaryczna. Sztuka.pl”, nr 2/2007, pp. 18-19
– Łukasz Gazur, Polska sztuka w błysku “flashy”, „Gazeta Antykwaryczna. Sztuka.pl”, nr 2/2007, pp. 54-57
– Łukasz Gorczyca, in: New phenomena in polish art after 2000, Warsaw, 2007, p. 126 (polish, english)
– Urlich Loock, Adam Szymczyk, Lack, w: Imagenes em Pintura / Images in Painting. Eberhard Havekost / Johannes Kahrs / Magnus Plessen / Wilhelm Sasnal, Fundacao Serralves, Museu de Arte
Contemporanea de Serralves, Porto, 2006
– Hans-Jurgen Hafner, Ist das Leben nicht schon?, “Kunstforum”, Bd. 182, 10-11/2006, pp. 348-349
– Agata Pyzik, Od malarstwa do filmu, “Fluid”, Nr 08/654/2006
– Emil C. Marino, Wilhelm Sasnal – próba syntezy, „Fluid”, 7 (64) 2006, pp. 58-61
– Marcel Andino Velez, Sasnal, Ołowska, Rajkowska, „Przekrój”, Nr 29, 20.07.2006
– Dorota Nowakowska, Bez prowokacji, za to z klasą, „Życie Warszawy”, 18.07.2006
– Monika Małkowska, W gwiazdorskiej lidze, „Rzeczpospolita”, 18.07.2006
– Justyna Kowalska, Malarze robią filmy, „Dziennik”, 14.07.2006
– Łukasz Ronduda, Wzorzec kilograma, “Obieg”, 13.07.2006
– Monika Branicka, Bad News, „Art & Business” no. 6/2006, p. 58-59.
– Katarzyna Ruchel-Stockmans, Pismo malarstwa, “Arteon”, nr 6/74/2006, pp. 32-33
– Katarzyna Ruchel-Stockmans, „Flash Art” no. 248/(May-June 2006), p. 130.
– Martin Coomer, “Not being boring: Wilhelm Sasnal, “Art Reveiw”, Issue 04/2006, p. 36
– Dorota Jarecka, Ironista patrzy na Europę, „Gazeta Wyborcza”, 24.02.2006
– Dorota Jarecka, Wilhelm Sasnal na wystawie w Van Abbemuseum w Eindhoven, „Gazeta Wyborcza”, 23.02.2006
– Sonia Campagnola, Who If Not We, „Flash Art”, nr 241/2005, p. 51
– Małgorzata Stalmierska, Broniewski na sztandarze, “Art&Business”, Nr 12/2005, p. 52
– Marcel Andino Velez, Operacja „Broniewski”, „Przekrój”, 09.11.2005
– Violetta Sajkiewicz, Nowy wspaniały pop, „Dekada literacka” no. 5 (213)/2005, pp. 4-18.
– Bartosz Marzec, Buntownik zmanipulowany, “Rzeczpospolita”, 02.11.2005
– Magdalena Łukaszewicz, Anna Drewska, Na rynku malowane, „Newsweek Polska”, nr 31, 07.08.2005, pp. 85-91
– Mirosław Ratajczak, Ładnie już było, „Odra”, 74, 2005
– Piotr Sarzyński, Triumf pędzla, “Polityka”, 11.06.2005, pp. 74-75
– Marcel Andino Velez, Sasnal na Dzikim Zachodzie, „Przekrój”, no. 16, 14.04.2005, pp. 88-93
– Adam Soboczynski, Anatomie eines Aufstiegs, „Monopol” no. 3/2005, pp. 64,66.
– Matthew Collings, The difference between Wilhelm Sasnal and Luc Tuymans, “Modern Painters”, autumn 2004, pp. 26-29
– Jordan Kantor, The Tuymans Effect, “Artforum”, November 2004, p. 164-171.
– ROTA, Przekrojowa wystawa, „Gazeta Wyborcza. Zielona Góra”, 08.10.2004
– (kid), Przekrój w galerii, „Gazeta Lubuska”, 07.10.2004
– Waldemar Baraniewski, Dekada bez właściwości, „Odra” czerwiec, rok XLIX/2004, p. 39-45.
– Tomasz Plata, Jest wiosna. Jest wojna, „City Magazine”, maj 2004
– Adam Szymczyk, Szlam, „Obieg” no. 2(70)/2004, p. 4-9.
– Stach Szabłowski, W lidze mistrzów, „Magazyn Volvo”, numer 14, wiosna 2004, pp. 38-43
– Meghan Dailey, Painting recording, „Parkett”, no 70, 2004, pp. 60-70
– Adam Szymczyk, Schlamm, „Parkett”, no 70, 2004, pp. 71-81
– Gregor Jansen, Petite Sensation, „Parkett”, no 70, 2004, pp. 82-93
– Renate Puvogel, Wilhelm Sasnal, „Kunstforum”, 11.12.2003, pp. 338-340
– Florian Illies, Die Jungen Polen kommen!, „Monopol” no. 0, 10/2003, p. 45-52.
– Michał Korzeniowski, Ładnie malowane, „Magazyn Młodych i Dynamicznych”, nr 3, 10.2003, pp. 78-80
– Marcel Andino Velez, Malarz eksportowy, „Przekrój”, nr 30/2979, 28.07.2003, pp. 24-31
– Mark Landsman, For your pleasure, „Frieze”, Issue 75, May 2003, p. 80-83.
– Agnieszka Kowalska, Pan pięknie maluje, “Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 16.04.2003
– Olga Juskowiak, Młoda scena; POKOLENIE 2000, “Gazeta Malarzy i Poetów”, 4/2003, pp. 17-20
– Monika Brzywczy, Kraków-Warszawa. Sasnala życie codzienne, „City Magazine”, wrzesień 2002
– Ralph Christofori, Wilhelm Sasnals Realismus, „Kunst-Bulletin”, 9/2002, pp. 14-19
– Monika Małkowska, Z cyganów w bizensmenów, „Rzeczpospolita”, 31.07.2002
– Boguslaw Deptuła, Real, „Tygodnik Powszechny”, 21.07.2002
– Piotr Sarzyński, Nieoczekiwany urok banału, „Polityka”, nr 27, 06.07.2002, pp. 54-55
– Monika Małkowska, Krew i łzy, „Rzeczpospolita”, 20.07.2002
– Magda Cytowska, Sztuka (nad)zwyczajna, „Życie. Warszawa”, 28.06.2002
– Mirosław Łukaszuk, Komiks kole w oczy, “Trybuna Śląska”, 07.05.2002
– Violetta Sajkiewicz, Granica (nie)widzialności, „Opcje”, nr 2 (43) kwiecień 2002, pp. 62-63
– Hans Rudolf Reust, Wilhelm Sasnal, “Artforum”, 2/2002, p. 159
– Łukasz Kałębasak, Totalne przegięce, “Gazeta Wyborcza. Katowice”, 19.11.2001
– Wanda Then, Artyści w natarciu, “Dziennik Zachodni. Katowice”, 15.11.2001
– Goschka Gawlik, Zeitgenössiche Kunst in Polen, „Skug” Vol 48., 10-11/2001, pp. 56-58.
– Piotr Sarzyński, Pieszczoty pędzlem, “Poltyka”, 11.08.2001
– Paweł Dunin-Wąsowicz, O zwykłym życiu, „Gazeta Wyborcza. Magazyn z książkami” 12.07.2001, p. 38
– Paweł Dunin-Wąsowicz, Życie codzienne w Polsce w latach 1999-2001, Sasnal, Wilhelm, 11.07.2001, http://wyborcza.pl/1,75517,345535.html
– TOP, Rasterowcy wywrotowcy, “Życie Warszawy”, 09.07.2001
– Agnieszka Rayzacher, Rzeczywiscie, malują, „Kresy – Kwartalnik Literacki”, 01/06.2001, pp. 199-202
– Agniszka Kowalska, Codzienność Wilego, Anki, Kacpra, “Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 04.06.2001, p. 15
– (MSZ), Humor, sztuka, ironia, „Gazeta Wyborcza. Krakowska”, 01.06.2001
– Jolanta Antecka, Pop-elta w Bunkrze, „Dziennik Polski. Kraków”, 31.05.2001
– (MSZ), Pop elita, „Gazeta Wyborcza. Krakowska”, 26-27.05.2001
– Michał Woliński, Wilhelm Sasnal. „Fajne” życie, „ładna” śmierć, „Fluid”, 03(04) 2001, pp. 62-66
– Agniszka Kowalska, Wspólna wrażliwość, “Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 06-07.04.2001
– Stach Szabłowski, Kontemplacyjne wybuchy, “Przekrój”, 25.02.2001
– Łukasz Kalebasiak, Ładnie w Sektorze, „Gazeta w Katowicach”, 27-28.01.2001
– Justyna Nowicka, Ale Ładnie!, „Rzeczpospolita”, 16-17.12.2000
– Jakub Wygębski, Grupa Kury Kradnie, „Art&Business”, nr 10/2000, p. 30-32.
– Agnieszka Kowalska, Ładne rzeczy!, „Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 04.08.2000
– Wojciech Wilczyk, Gołota chłopak ze złota, „Art&Business”, nr 5/2000
– Agata Wolna, Jesień młodych malarzy, “Trybuna Śląska”, 27/28.11.1999
– MAN, Bielska Jesień, “Gazeta Wyborcza. Katowice”, 19.11.1999
– (AN), Sto kawałków Wilhelma Sasnala. Debiut w Zderzaku, “Dziennik Polski”, 15-16.05.1999
WYWIADY:
– Danuta Subotko, Wilhelm Sasnal: Brzydzę się kimś, kto nie brzydzi się faszyzmem, 19.04.2009, http://wyborcza.pl/1,75475,6515475,Wilhelm_Sasnal__Brzydze_sie_kims__kto_nie_brzydzi.html
– Piotr Kosiewski, Sasnal, malarz historyczny?, „Kresy. Kwartalnik literacki” no. 3(75)/2008, p. 207-213.
– Łukasz Maciejewski, Obrazy przyszły do mnie z muzyki, “Film”, czerwiec 2008, pp. 68-72
– Kris Latocha, Naoko Higashi, Wilhelm Sasnal. Eastern European Reality to the World, „Someone’s garden. Curtained garden”, pp. 18-21 (polish, japanese) [http://4ever0.heteml.jp/m/e/wilhelm_sasnal.php?mtkk_page=2]
– Jakub Banasiak, To nie jest już młode drzewko, tylko pień / Rozmowa z Wilhelmem Sasnalem, „Krytykant”, 29.02.2008
– Maria Brewińska, Mal’owanie je nieco bezne, „Flash art” CZ/SK, December 2007 – May 2008, pp. 24-27
– Agnieszka Kowalska, Polska mnie obchodzi, “Gazeta Wyborcza. Stołeczna”, 30.11.2007, pp. 12-13
– Piotr Marecki, Kuba Mikudra, Paweł Mościciki, Malarskość filmem, filmowość malarstwem, “Obieg”, 26.11.2007
– Sławomir Sierakowski, Złe emocje napędzają mnie do pracy, “Dziennik”, 23.11.2007, pp. 84-85
– Joanna Ruszczyk, Sasnal, sprzedaj obraz, “Newsweek Polska”, 18.11.2007, pp. 116-118
– ROTA, Sasanl – reżyser obrazu, “Gazeta Wyborcza – Zielona Góra”, 16.11.2007
– DM, Wilhelm Sasnal. Sztuka cenniejsza niż million złotych, “Playboy. Kreator”, Nr 11, 11-2007, p. 144-148
– Karol Radziszewski, Rozmowa z Wilhelmem Sasnalem / A chat with Wilhelm Sasnal, „DIK Fagazine”, No 6, październik 2007, pp. 82-85
– Piotr Kisiewski i Agnieszka Sabor, Kumulacja energii, “Tygodnik Powszechny”, 09.09.2007
– Natalia Kalis, Boję się określenia malarz, “A4”, 01.09.2007, pp. 76-85 (w językach: polskim i angielskm)
– Maciej Mazurek, Jestem pewien, że kultura potrzebuje takiego Sasnala, “Dziennik”,02.08.2007, pp. 20-21
– Patrycja Musiał, Malarstwo tratuję jako narzędzie komunikacji, “Gazeta Wyborcza. Kraków”, 09.07.2007
– wysłuchała Hanna Halek, Tarnów Wilhelma Sasnala, “Zwierciadło”, 07-2007, pp. 44-49
– Dorota Jarecka, Nie chcę być przewidywalny, „Gazeta Wyborcza”, 9-10.12.2006, p. 12
– Karolina Domagalska i Zuzannna Kisielewska, Wolę polski grajdoł, „Gazeta Wyborcza. Wysokie Obcasy”, 05.08.2006, pp. 44-45
– Paweł Dunin-Wąsowicz, Nie wiedziałem, co to Bauhaus, „Lampa”, no 7-8 (lipiec-sierpień), 2006, pp. 18-23
– Jacek Staniszewski, Agata Nowicka, Stylistyczna perwersja, “Exlusiv”, n’ 42/07/2006, pp. 28-34
KSIĄŻKI:
– Magdalena Drągowska, Dominik Kuryłek, Ewa Małgorzata Tatar, Krótka Historia Grupy Ładnie, Cracow 2008.
– Piotr Bazylko, Krzysztof Masiewicz, Przewodnik kolekcjonera sztuki najnowszej, Warsaw-Cracow 2008, pp. 184-185.
– Jakub Banasiak, To nie jest już młode drzewko, tylko pień. Rozmowa z Wilhelmem Sasnalem, [in:] Rewolucjoniści są zmęczeni. Wybór tekstów 2006-2008, Otwarta Pracownia, Cracow 2008, p. 375- 388.
– Barbara Kokoska, Malarstwo Polskie, Wydawnictwo Kluszczyński, Cracow, 2008, pp. 31, 341
– Zespół Krytyki Politycznej (ed.), Sasnal. Przewodnik Krytyki Politycznej, Warsaw, 2008
– Piotr Marecki (ed.), Tekstylia bis. Słownik młodej polskiej kultury, Cracow, 2006, p. 646
TEKSTY I PUBLIKACJE WŁASNE:
– Stanisław Brzozowski, Płomienie, Warsaw, 2007 [illustrations]
– „Piktogram” nr 1/2005. [cover]
– „Obieg” nr 2(70)/2004 [cover]
– Bush vs Sasnal, „City Magazine”, maj 2004 [cover and illustrations]
– „Ultramaryna. Kolory miasta”, Cieszyn, 17-27.07.2003 [cover and illustrations]
– „Frieze”, Issue 75, May 2003 [cover]
– „Opcje”, nr 2 (43) kwiecień 2002 [cover and illustrations]
– Słynne pismo we wtorek, Antologia z najlepszej strony, Warsaw, 2002 [with Marcin Maciejowski and Rafał Bujnowski]
– Wilhelm Sasnal, Życie codzienne w Polsce w latach 1999-2001, Warsaw/Cracow, 2001
– Wilhelm Sasnal, No title (Girls in a car), silkscreen, 21 pages + cover, edition: 100, 2001