ONLINE:
– The Need to Document, October 2005 – frieze, s. 213
KATALOGI I FOLDERY WYSTAW INDYWIDUALNYCH:
– Joanna Zielińska, Idealna wystawa. Supergrupa Azorro; Jakub Żulczyk, Siedzący cyrk Supergrupy Azorro (ulotka)
– Supergrupa Azorro. Les Figurants, W samym centrum uwagi – część 2 / At The Very Centre of Attention. Part 2, Centrum Sztuki Współczesnej, Warszawa, 2006 (w językach: polskim i angielskim)
– Azorro – Wszystko już było / Azorro. Everything Has Been Done, Wydawnictwo Bunkier, Bunkier Sztuki, Kraków, 2003 (w językach: polskim i angielskim)
KATALOGI I FOLDERY WYSTAW ZBIOROWYCH:
– Minimal Differences, White Box, New York, 2010
– Beatriz Alonso y Victoria Gil-Delgado, Como diría Roland Barthes, ni te cases ni te embarques, Caja Madrid Obra Social, inéditos 2009, s. 56-61, 129-130. (w językach hiszpańskim i angielskim)
– The Making of Art, ed. by Martina Winhart, Max Hollein, Schirn Kunsthalle Frankfurt 2009, s. 8-9 (w języku niemieckim, angielskim)
– Der katholische Faktor in der zeitgenössichen Kunst aus Polen un Deutchland, Berufsverband Bildender Künstlern Niederbayern/Oberpfalz e. V., Snoeck, Köln 2009, s. 30-31.
– Melanie Franke, Has everything been done? [w:] „Ich kann mir nicht jeden Tag ein Ohr abschneiden”: Dekonstruktion des Künstlermythos, Hamburger Bahnhof, Museum für Gegenwart, Berlin 2008, s. 38-43.
– Laughing in a foreign language, Hayward Publishing, Londyn, 2008, ss. 34-35
– Raster. L’artista nella rinunicia 2. Transfert Gallerie Polacche a Roma 3, Istituto Polacco di Roma, Warszawa, 2008
– Porządki urojone / So ist es und anders, Muzeum Sztuki Łódź, Museum Abteiberg, Łódź / Monchengladbach, 2008, ss. 20-21, ss. 32-33 (w języku niemieckim)
– POZA. On the polishness of polish contemporary art, Real Art Ways, Hartford, 2007, ss. 38-39 (w języku angielskim)
– A Night of Cutting-Edge Contemporary Art from Poland: Video, Performance and Other Media, Polish Cultural Institute, Nowy Jork 2006, s. 18.
– XI Międzynarodowe Biennale Sztuki Mediów WRO 05, Wrocław 2005, s. 56 (w językach: polskim i angielskim)
– Spojrzenia. II edycja / Views. II edition, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2005 (w językach: polskim, angielskim)
– Four Roses, Galeria Arsenał, Białystok, 2004, ss. 24-25, 37-38 (w jezykach polskim i angielskim)
– Pod flagą biało-czerwoną, Under the Red and White Flag, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2004 (w językach: polskim, angielskim)
– Far West Near East. Junge Kunst aus Polen, Essen / Warszawa, 2004
– Chłopaki i dziewczyny, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2004, ss. 34-39
– De ma fenetre. Des artistes et leur territoires. Ecole national superieure des beaux-arts, Paryż, 2004 (w językach: francuskim, angielskim)
– Spojrzenia. I edycja / Views. I edition, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa, 2003 (w językach: polskim, angielskim)
– Rytuały publiczne / Offentliche Rituale. Sztuka/Video z Polski. Kunst/Videos aus Polen, MuMoK. Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien, Wiedeń, 2003 (w językach: niemieckim, polskim i angielskim)
RECENZJE, ARTYKUŁY:
– Sabina Czajkowska, Zaangażowani inaczej, „arteon”, nr 6(122) czerwiec 2010, ss. 6-7.
– Dorota Jarecka, Idealne rozstanie w doskonałym miejscu, „Gazeta Wyborcza”, nr 121. 6939, 13.05.2010, s. 15.
– Monika Małkowska, Artyści przeklęci i święci, „Rzeczpospolita”, 2.12.2008.
– Jakub Banasiak, Supergrupa Azorro: Rodzina (2004), „xmagazyn (exklusiv)” nr 10/2008 (69), ss. 34-35.
– Magdalena Ujma, w: Nowe zjawiska w sztuce polskiej po 2000, Warszawa, 2007, s. 62 (w językach: polskim, angielskim)
– Wojciech Szymański, Dobry tekst, „Ha!art”, nr 25, 2006, ss. 77-78
– Christy Lange, The Need to Document, „Frieze”, October 2005, s. 213
– Łukasz Ronduda, „Karol – człowiek, który został papieżem” Supergrupy Azorro, czyli rzecz o nowej sztuce przykościelnej, „Obieg”, 17.08.2005
– Monika Małkowska, Czwórka na piątkę, “Rzeczpospolita. Kultura”, 13.01.2005, s. A9
– Adam Mazur, To musi zwyciężyć. Salon odrzuconych Wenecja 2005, „Obieg”, 1/2005
– Monika Małkowska, Widoki na głupotę, „Rzeczpospolita”, 17.12.2004
– Monika Małkowska, Wszystko przez kotlety, “Rzeczpospolita. Kultura”, 23.11.2004, A-12
– Monika Żmijewska, Cztery śmieszne róże, “Gazeta Wyborcza. Białystok”, 18.11.2004
– Grzegorz Borkowski, Z czego tworzy się instytucję sztuki?, „Obieg” nr 2(70)/2004, s. 34-37.
WYWIADY:
– Dorota Nowakowska, Azorro zawłaszcza centrum uwagi, „Życie Warszawy”, 29.11.2005
KSIĄŻKI:
– Tekstylia bis. Słownik młodej polskiej kultury, Kraków, 2006, s. 660